18 januari 2011

Vilka Jävla Dårar......

Fyyy fan säger jag bara.....!!!!!
Vi kan börja med läkaren, jag ska börja jobba 45% från o med 1 februari.....känns helt ok ändå. Hade väll hoppats på att jag kunde gå hemma de sista veckorna nu oxå men 3-4 timmar om dagen på jobbet ska jag väll klara!

Men nu tror jag snart att droppen har runnit över för mig.....fyy fan va jag är förbannad på försäkringskassan har nog aldrig kännt ett sånnt här hat till (någon något) tidigare.....jag hatar det jävla stället och jag undrar om det finns nån som talar sanning på det jävla dårhus......nu ska jag skicka räkningar upp till deras förbannade kontor.
Pratade med en den 7/1 som säger att jag måste kompletera en sak på mitt sjukintyg....hon säger att hon skickar hem papprena och att jag ska fylla i och skicka in snabbt igen och sen ska jag få min första utbetalning den 27/1. Underbart:-)

Ringde förra veckan i onsdags om jag ska vara exakt och frågade vad papprena har tagit vägen för jag har inte fått några än....de skickades den 7e sa den männinskan.....så de borde komma i mon eller på fredag vi skickar ju med b-post så det tar någon extra dag. Ok....idag tänkte jag att det är ju själva fan att man ska vänta 11 dagar på ett jävla brev ringde igen till dårhuset.....jävla idiot som svarade säger att nää papprena skickades den 14e ...hur fan ska de ha det!
Jag säger ok...men jag får väll min första utbetalning den 27e nu...nää svarar han det kan du inte räkna me´....vi har 30 dagar på oss ytterliggare efter att du har skickat in papprena...jag bröt ihop totalt och sa att då vill jag prata med nån som sitter hörgre upp för jag har 2 barn som ska ha mat på bordet och en stor hög räkningar som ska betalas.....och jävla va jag skrek på fanskapet ......men han gav sig inte så nu väntar vi på samtal från nån som sitter lite högre upp...hoppas de ringer snart för nu är jag sååå jävla arg.
Hur fan har samhället blivit tycker så jävla synd om de som är långtidsjukskrivna o ensamstående.....fattar verkligen inte hur de klarar sig...för denna månaden gör vi inte heller det.....det är verkligen tomt på kontot nu och med 1 lön klarar vi oss inte....inte 1 jävla krona ska jag få.....så snälla mina vänner se verkligen till att inte bli sjukskrivna och för allt i världen rösta rätt nästa val....för det måste va denna idiot regeringen som är inblandad i detta.
Åhh va skönt det känns nu att få ur sig all skit......

Inga kommentarer: