16 januari 2011

Projekt kök.....

Bilder efter dagens renovering...det tar sig nu är det iallafall rent. Fick ju lite bil problem så idag händer det nog inte så mkt mer i köket nu är han i garaget istället.....dickmaskinen är nu inkopplad i tvättstugan...så jag få ta min lilla korg och gå ner dit och diska ska bli mysigt!!!
Hämtat hem en tjej från discokalas nu...hon va hur nöjd som helst...det blir nog ett sånnt kalas för henne oxå måste bara köpa en discokula först!
Maja har varit på bio själv med farmor idag...hon va så nöjd så:-)
Linda, Johan och William kom förbi oxå...alltid trevligt med lite besök....snart är det dags för den att få en liten bebis...ska bli kul med en liten att gosa med så här innan våran egen kommer....drömde faktiskt inatt jag jag födde barn....på junegården kom den...helt sjukt...tror jag drömmer så bara för jag inte vet om jag ska börja jobba eller ej...mår inte alls bra av att inte veta hur det blir!!! Men snart vet jag!



Ikväll är det premiär för solsidan...kan det bli bättre....underbart:-)

Inga kommentarer: