22 januari 2011

Ojojoj....

Idag har jag varit i gång hela dagen.
Började morgonen med att städa lite, sen åkte jag en sväng och köpte några små grejer jag behövde. Sen har det varit fullt pådrag hela dagen tycker jag har fått en gardin färdig sydd. Hjälpt pär några gånger med taket, stirrat med alla ungar varit ute och rastat dem bla.
Majas finger är iallafall bättre nu, hoppas jag...ska inte säga för mkt men det verkar läka fint.
Imon är det dags att resa taket i köket, sen är det kalas om vi hinner med det annars få vi fira Johan en annan dag helt enkelt för det är gympa premiär oxå.....maja kan ju inte gå imon men hoppas att wilma kan gå.....vet igentligen inte om hon få gå denna termin eftersom hon bli 6år snart men vi gör ett försök. Hoppas hon kan vara med för jag vet inte vad hon ska göra annars?!
På ¨måndag ska wilma till dagis igen....och maja ska vara hemma...haha det är ganska kul för sista månaden har jag haft en unge hemma hela tiden. 
Nu ska jag fortsätta med tvätten....hur kul är det en lördagkväll!!!

Inga kommentarer: