07 januari 2011

Detta jävla illamående.....

Jag blir så trött att det alltid är såhär när man är gravid....man mår illa hela tiden, eller nja ska inte ljuga har nog mått lite bättre än vad jag gjorde när jag väntade Maja men nu har jag mått illa ett tag igen.....mådde väll bra mellan veckorna 12-17 ungefär sen kommer skiten tillbaks och nu är det sådär jobbigt som det är ibörjan. Men man lär sig ju, äter man en macka innan man lägger sig så slipper man spy på morgonen....men det är väll bara att skippa kaffe och kött och allt det där jag är van att skippa när jag är gravid. Pär är ju ganska trött på att höra mitt tjat om illamående hit och dit....men nån månad till sen ska han förhoppningsvis slippa det...tror inte jag ska ha fler ungar sen men man vet aldrig....jag kanske bli sugen igen;-) Va skönt det är när man får gnälla lite.

Ja annars idag....hmm vad har vi gjort...barnen har lekt med en kompis....nu ska jag börja släppa Maja lite mer hon vill ju oxå leka....hon har bara varit hos de 2 närmsta grannarna men tror jag testa att släppa henne lite mer för hon vill ju och är faktiskt snart 4år.

Har bestämmt en del till köket idag...spishäll, ugn, mikro,diskmasin och kyl o frys...o här kan vi dricka drinkar sen för vi tar en med inbyggd ismaskin:-)
Tanken var att vi skulle upp till ikea oxå men vi vände utanför....shit va folk fattar inte att folk inte har annat att göra än att springa där och glo.

Nu tar vi myskväll ha det fint:-)
 

Inga kommentarer: