30 januari 2011

mmm

Ja vad är det som händer det undrar jag varje dag nästan. Igår satte pär en skruv i fingret, det blev väll inte så farligt men ändå. O idag råkade jag hälla kokande vatten över benet o magen....det svider jävlar i benet....magen var inte så farligt men varför händer allt oss??

Annars har vi inte gjort så hemskt mkt mer än att renoverat i helgen...det är ju det vi gör nu förtiden. O det är så roligt när man ser att det går frammåt o det gör det fast det bara är underarbete fortfarande.

Ja o försökt att få igång Wilma igen efter magsjukan...det brukar ta en vecka innan hon äter igen...det är ganska segt måste jag säga. Vi få väll se när hon kan gå till dagis.....tanken är ju att hon ska gå dit på onsdag för då börjar jag ju jobba igen men vi få se hur hon är då, äter hon inte har jag henne hemma nån extra dag.

Nu är det färdig planerat inför midsommar vi drar ett gäng till kusten med husvagnar:-) Det är lång tid kvar men det känns skönt att det är bokat o klart redan nu för annars går tiden o sen vet man inte vad man ska göra....längtar sååå tills våren o sommaren:-)


Inga kommentarer: