13 januari 2011

Vi chansar och gå vidare.....

Jag är verkligen livrädd för magsjuka! Helt plötsligt har det börjat att gå på dagis igen....om jag ska vara ärlig så måste det va nått större fel för det går mkt sånn skit där...nere hos Maja har det inte varit nån magsjuka, knappt nån annan sjukdom heller så jag tycker det är märkligt. Men som sagt Wilma har ju varit hela veckan så hon fick gå idag oxå dock bara en kort dag men det hjälper ju inte blir hon smittad igen så har hon väll redan blivit det....surt värre men vad ska man göra. Nästa vecka få hon vara hemma om hon nu har klarat sig....inget dagis här inte. Då blir det myspys med henne hela veckan...har massa planerat....Majsan få gå så länge det är lugnt där nere. Hon vill ju så gärna gå till dagis....hon har hittat sin bästa kompis nu så hon kan inte va utan henne 1dag....såå söta är det ihop.
Wilma går det ingen nöd på här hemma precis....barnen har väll det bäst hemma så jag har minsann inget dåligt sammvete att jag tar hem henne. Det är många av hennes kompisar som är henne pga av att det inte vill vara på dagis.

Idag är det nästan lite vårlikt ute fast snö och svinkallt...men jag älskar när solen tittar fram:-) Underbart.....jag längtar så tills våren och inte minst till sommaren. Vi har redan massa planerat inför sommaren och det är ju såå skönt. O jag ska vara ledig hela sommaren lång...haha nästa sommar oxå:-) Om inte mannen säger annat men jag ska plocka så lite dagar att jag kan vara hemma lääänggeee!!!!
Ha en bra dag!!!!

Inga kommentarer: