23 januari 2011

Ingen bra dag:-(

Riktigt jävla skit surt är det att renovera köket....trodde vi skulle vara klara så det bara va att sätta dit taket idag men icke...ändrar nog min teori om hur lång tid detta kommer att ta....jag tror att bebisen är ute innan köket är på plats. Såå vi har väll inte mkt val....nästa helg blir det väll att sätta taket då. Jag som har mkt annat planerat nästan helg...hoppas verkligen det går ihopsig nu så vi hinner med allt.

Har ett stort beskymmer med mig själv oxå....som sagt gravid och heta hanna är ingen bra kombination....kan inte bara tiden gå lite fortare så jag går över v 32 sen kan jag föda barn....är skit trött på allt just nu!!!!.....sista veckorna har jag kännt av ichias tror jag....men nu sista veckan så kan jag inte ens vända mig i sängen...asså det gör skit ont i samma veva som jag ska vända mig på natten så får jag sånna hemska sammandragningar, pga av smärtan. Igårkväll och i natt har det varit hemskt.....det är 2-4 punkter som värker i sidan rumpan....kan det vara foglossning???? Har aldrig haft det så jag vet inte hur det känns....men detta är hemskt. Brukar det inte vara de sista veckorna av graviditeten man inte kan sova...jag har inte sovit en hel natt på 1 vecka nu.....brukar gå bra till 3-4 nån gång sen är det helt kört.
Idag är jag i v 24+4 sååå ni hör ju ett bra tag till.

I em ska vi på gympa premiär...Maja får bara titta på idag men Wilma ska gå.
Nää nu är det dags att göra lite lunch......har nog gnällt färdigt för idag!
 

Inga kommentarer: