12 januari 2011

Dagen som varit.

Ja nu har jag bestämmt mig ...jag orkar inte fullfölja 30dagar med min blogg....tycker det är skit jobbigt och knepigt så jag lägger ner!
Har varit ganska irriterad på saker och ting idag så det känns skönt att dagen är slut. Har inte tänkt att älta allt här.
Efter lite shopping så blev allt genast bättre....men när Wilma såg vad jag köpt till henne så blev det livat inget va bra och då menar jag inget. Så nu ikväll har jag varit på a6 med henne....resultatet.......spännande..... näää det fanns inget som dög prinsessan så hon köpte ett fia med knuff:-) Det va inget snack om saken hon gillar inte det som finns i affärerna så det får nog bli att special beställa till henne.
Köpte även present till en annan prinsessa som ska ha 6års disco på söndag...det blir spännande tror att Wilma ska ha disco hon oxå.
Men undra hur många ungar jag orka med på kalas iår med sammandragningar och andra krämpor.Ja ja en månad till innan det måste vara bestämmt.
Tack och hej för denna (skit) dag!!!!

Inga kommentarer: