04 januari 2011

Julen är ute.....o alla dessa sjukdommar!!!

Ja vad ska man börja....jo igår städade jag bort julen här....nästan allt rök....har faktiskt kvar granen. Det var väll den jag helst ville ha ut men det ville inte Wilma så jag tänkte att den får väll stå ett tag till. Åhh va skönt det kändes att få bort allt. Det är helt underbart att ställa alla julsaker på plats men minst lika skönt att slänga ut skiten:-)
Nu vill jag ha vår. Fast vi får väll vänta ett tag till.....men har köpt tulpaner och lagt på rosa dukar här...underbart. Ska nog ta en sväng idag och köpa ev gardin till trappan och kanske några blommor....kan väll inte påstå att jag har ett fett konto just nu med endast 5000 i lön men skit samma det går nog. Allt brukar lösa sig tillslut.


Undra hur lång tid det kommer ta för försäkringskassan att handlägga mitt ärende?? Har gått hemma sen den 30/11 och inte hört ett ljud än. Hoppas man får pengar nu den 27e. Det måste man ju få...herre gud då har det ju gått 2 månader.


Jo denna jävla magsjuka....ush vad jag hatar den. För 3 veckor sen var Wilma magsjuk....ingen annan blev sjuk...eller kanske Majakräktes upp all välling ett par dagar efter wilma o hade ont i magen sa hon men hon va aldrig dålig direkt. Sen i lördags kväll blev hon såå dålig o shit va hon har spytt haft feber och varit skit dålig. Nu idag känns det som hon är på hugget igen. Men fattar inte om vi har åkt på en ny smitta eller om det är samma som wilma hade....vi märker väll om nån mer blir sjuk-.....i vanliga fall brukar det ju bara gå 1-2 dagar emellan men nu för tiden vet jag inte vad jag ska tro. Dag 3 idag i allafall ......såå nu håller vi alla tummar att det ska vara över. Efter detta ska jag fan fråga folk om de har varit magsjuka den sista veckan för jag litar inte på nån längre.....o dagis ska jag bojkotta helt när det går magsjuka.....för det är såå hemskt att ha och båda mina ungar blir så dåliga. Det tar nästan 1 vecka innan de äter som vanligt igen.


Nu är det dags att få lite gjort här.
Tack o Hej!

Inga kommentarer: