21 januari 2011

Varning för känsliga......det läker fint!!!

Nu varnar jag er som inte kan se blod och annat. Majas finger efter dagens besök  på akuten.
Det såg fint ut tyckte de iallafall och jag håller nog med om jag jämför med hur det såg ut i onsdags när vi satt där uppe.....det har tagit väldigt hårt under naglen så läkaren sa idag att han inte kan lova att hon kommer få en ny nagel där....och om det kommer en ny så kommer den bli lite annorlunda. Men det bästa är ju att fingertoppen är på plats och att det ser någorlúnda bra ut. O att hon inte har ont....för en lidande unge vill jag inte ha!
Tanken är ju om allt är som det ska och inget inträffar så ska de ta stygnen på onsdag och jag pratade precis med en ssk där ifrån och de ska testa att ge henne oxynorm istället för det lugnande hon fick sist, så hoppas man reder ut henne själv för jag hade inte tänkt att ha med mig Pär när de tar stygnen...är ju inte riktigt rätt läge att han vabbar oxå för pengar har vi inte gått om just nu precis men vi få se.

Trevlig helg mina vänner!

1 kommentar:

Sabina sa...

Oh fy vad ont det måste ha gjort för henne!!
Skönt att hon inte har ont nu ialla fall.

Vilken trevlig sida du har =)

//Sabina