16 februari 2011

Vilken dag:-)

Igår hade jag en super trevlig dag har inte haft så trevligt på länge. På morgonen var jag o ungarna på willys o handlade inför alla kalas som ska vara i helgen. Glass glass o glass blev det:-)
Sen kom sandra o barnen hit o lekte lite o jag o sandra fick tjöta av oss:-) Alltid trevligt.
Sen på kvällen var det träff med damerna....det va så länge sen vi träffades, det har varit lite mkt sista tiden iallafall för mig med fingret på maja o magsjuka o köksrenovering så jag har helt enkelt inte haft nån tid över. Så efter 2 månader sågs vi igen...haha o shit va trevligt vi hade...lissan hade gjort en super god smörgåstårta. O vi satt o tjötade till halv 11 nästan! Hoppas inte det dröjer så länge till nästa kvällsfika....då är det dags att komma hit tror jag....kanske är nån som är nyfiken på köket oxå!?

Tomas var här igår oxå o kopplade lite el....men shit va mkt det är som ska kopplas...massa nya sladdar hit o dit...men änsålänge är en del inkopplat, här ser ni ett nytt resultat:-) Nu är det bara en passbit o handtag som ska dit på den delen. Bänkskivan kommer idag o sen är det bara att fortsätta med resten!

Inga kommentarer: