23 februari 2011

Skit Bil!!!

Funderar starkt på att sälja min skit bil o köpa en splitter ny...så här kan man ju inte ha det. Idag startade inte bilen igen. Så det va bara till att gå till dagis med barnen....o idag hade jag väldigt ont i fogarna.o ett väldigt tryck neråt...så det va en härlig promenad. Tack lissan för att du hämtade mig vid dagis så jag fick åka bil hem:-)
Ska jag hålla på att gå fram o tillbaks så kommer ju förlossningen sätta igång snart....så vi får väll vara beredda på det iallafall....för det trycker på nått enormt neråt när jag går för mkt. JA Lite gnällig är jag men ni skulle känns känslan av att ha en bebis som trycker neråt o ni inte vet om det är nog fara eller ej....vi märker ju!
29 fulla veckor idag iallafall så jag behöver väll inte vara så hemskt rädd i fall det sätter igång...men skulle vilja gå ett tag till för barnets skull.
Tack o hej....

Inga kommentarer: