06 februari 2011

Jag vet att jag är gnällig...

Ja nu tänkte jag passa på att gnälla av mig lite igen....jag vet att det är nån som läser min blogg som tycker att jag gnäller för mkt men då känner jag ...LÄS INTE DÅ....ibland måste man gnälla o riktiga vänner ska kunna höra lite gnäll ibland. Ja för er som kan höra på skiten o er jag kallar mina riktiga vänner läs gärna:-)

Nu har jag fått någ av det mesta....illamående som aldrig ger sig tycker nog att det är värre eller iallafall precis som i början av graviditeten o ja vilken v är jag i 26+ nått så på onsdag när doktorn ringer måste jag få nått för detta....det är ju hemst att behöva gå runt o må illa hela dagarna o spy då o då dessutom. Nu orkar jag snart inte med det längre.
Sen nästa är ju dessa sammandragningar o blir jag inte sjukskriven av det så vet jag inte vad jag ska göra eller jo det vet jag....har mina planer på hur jag gör då.
Då tar vi det tredje.....o jag har sånn jävla foglossning hur kan det bara komma som från ingenstands....kommer inte upp ur sängen själv. Det är ju värst frammåt dagen o på natten sova vad är det???
Tack....nu ska jag hjälpa Pär med städning av köket.....bilder o uppdatering kommer i kväll:-)

Inga kommentarer: