03 februari 2011

Varför detta nu....

Idag jobbar jag kväll börjar 16...så då tänkte jag passa på att ta en tripp på stan innan jobbet. Åh nu börjar det bli riktigt otäckt hela tiden går mina tankar åt att tänka vad jag behöver för bebiskläder...herregud det är ju över 3 månader kvar men ändå känner jag en stress att jag måste köpa lite snart så det är väll bäst jag gör det idag då....haha har ju inget hemma eller så...eller nja har faktiskt nästan inget neutralt. Kanske känner jag såhär för jag ändå tänker att om 1 månad kan den komma för det va ju då Wilma trycktes ut.
Vi få se vad jag kommer hem med....längtar så efter en liten knodd nu....va mysigt det ska bli:-) Men stanna för allt i världen kvar där inne till efter v 34....få panik av tanken när det trycker o jag har ont att den ska komma redan nu!!!! Vänta lite till tack!

Inga kommentarer: