27 februari 2011

Projekt KÖK

Min snälla pappa har slitit hela helgen med att sätta kakel här hemma. Ja Pär har ju hjälpt till en del oxå....o det va nog inget smidigt kakel jag köpte iallafall inte om man inte är riktigt duktig kaklare. Men jag är super nöjd änsålänge, imon ska fogen på oxå. Kommer bli snyggt!
Lite handtag o smått o gott har åkt på sen sist oxå. Börjar bli snyggt nu men visst det är en hel del kvar.
Bilder kommer här såklart:-)




Annars idag har det inte hänt så mkt, Wilma har varit på Kalas hos Scott o Tim. Hon hade haft riktigt roligt. Nu blir det lite kvällsmat snart sen ska jag bara sitta still i soffan...känns inte riktigt bra just nu ....ganska täta sammandragningar, o jag tror att jag måste lyssna på det mer nu för jäklans vad ont de gör när de kommer.
På tisdag är det dags för läkarkoll igen....känns ganska behövligt just nu!

Glöm inte Solsidan o Bigbrother ikväll bara:-)

Inga kommentarer: