09 februari 2011

Melker:-)

Har varit o tittat på lille Melker idag o gud så liten o söt han är. Nu blir jag helt tokig vill ha min lille bebis nu!!
Tjejerna tyckte det va väldigt spännande, de kommer vara så duktiga sen.

Annars idag har vi satt upp en del skåp så på lördag börjar den riktiga monteringen...att få skåpen på plats. Gud så roligt det ska bli med ett nytt kök!

Har suttit o väntat på att de ska ringa mig från specmödra idag oxå....så på fredag blir det att åka in för en bedömning...åhh säkert så står jag på jobbet på måndag igen och sen håller det på så här.....ända till den 12e mars för då jävla går jag hem på havandeskap.

Hade bestämmt ett datum då Wilma skulle ha sitt 6års kalas...men idag damp det ner kalas hos 2 grabbar precis samma dag som jag själv hade tänkt....alla fyller verkligen år nu så det gäller att va ute i god tid, så nu är datum o korten klara lite tidigt att lägga på än men få nog gör det snart så ingen hinner före;-)

Nästa vecka är det sportlov....då ska det göras massa roligt med barnen....bio, o badhuset blir det iallafall.
Trevlig Kväll!!!

Inga kommentarer: