04 februari 2011

Citronvatten:-)

Hur kan man få en sånn dille på något när man är gravid?? Jag skulle kunna leva på citronvatten, har aldrig druckit så mkt vatten som jag gör nu.....citronvatten framför cola då är det verkligen inte som det brukar;-)

Fler saker som jag bara älskar nu är:
Apelsin
Sura godisar
ja o Citroner;-)

Mat som inte går ner är:
Kött speciellt köttfärs
Kycklingfile kan gå ibland
Kaffe beroende på dagsformen
Fika o socker överlag funkar inte alls.

Inte konstigt att vågen visade nästan -4 kg sen jag blev gravid.....varför är det alltid så här när jag väntar barn.....skulle vilja va som de flesta som bara kan vräka i sig...fast de får det ju ganska jobbigt efter..visserligen ska jag inte säga nått för när barnet är ute så brukar vågen går uppåt för min del....ska verkligen försöka hålla igen sen:-)


Inga kommentarer: