23 februari 2011

Rakt in i väggen....långt under isen...

Nu tror jag fan att nån idiot vill mig illa.....bilen lever sitt egna liv den startar när den vill o en sånn bil kan jag inte ha. Måste skaffa mig en ny....men eftersom Pär är så förbannat anti han tycker bara vi ska ladda batteriet då o då så går det bra....så nu undrar jag om jag ska byta bil eller man. Skit kul att man ska bli sittande här hemma man kan ju inte planera så värst mkt. Imon vill barnen inte gå till dagis...eller Wilma vill inte för det är för stimmigt för henne där hon vill åka till monkey town men hur fan åker man buss dit då...nää sitter väll här o ugglar. Inte konstigt att man inte alls mår bra för tillfället allt är skit....enda roliga är att jag snart ska ha en bebis....finns de som har det värre men tyvärr tänker man inte på dem när man själv inte mår bra!

Just nu!!!
Gravid....= inget hit asså....enda roliga med det är ju att man faktiskt få en liten knodd.
Foglossning= skit sover nästan inget längre...för det går inte
Spyr= ja det gör man ju titt som tätt lite bättre nu sista veckan men har det vänt??
Sammandragningar= Som gör så förbannat ont o värre o värre blir det känner jag.
Pengar= inga pengar denna månaden heller....handla mat betala räkningar vad är det....
Folket= falska.
Vinter= sämsta jävla årstiden
Göra= inget för jag kan inget göra allt gör ju ont....inte ens på a6 kan jag gå längre utan att vara halv dö efter.
Bilen= ska slaktas

Tack för mig o fan den som säger att jag gnäller.....ni får hemskt gärna byta med mig.....Pär ska tydligen byta med mig för han tycker jag är hemskt gnällig.....

1 kommentar:

Julia sa...

Stackare!!!! Det verkar inte va så särskilt roligt nu :(