11 februari 2011

Gravid....gravid ....gravid...

Ja det stämmer bra gravid det är jag ju ....har varit på spec mvc idag. Sjukskrev mig själv förra veckan för jag kände att det funkade inte att jobba så därför va jag på en extra koll idag o ja....såg ganska ok ut. Tappen är som innan så det är ju skönt men nu har jag en liten öppning på 1-2cm så det va bara att gå hem igen. Gött tycker jag eftersom jag känner mig ganska lugn när jag är hemma o kan vila när jag känner att det inte känns helt ok. 
Doktorn sa även att jämför man med graviditeten med Maja så ser det mkt bättre nu o det känns skönt.....vill undvika att läggas in nu innan o det är bara 4½ vecka som är lite mer risk....efter v 32 lägger de ju inte in mig.

Va på jobbet efter jag varit hos doktorn o fikade med mina underbara arbetskamrater......det va så mysigt så.
Kommer snart igen o hälsar på er!!!

Kommer att ta ner mina barn på halvtid på dagis tror jag.....kan bli jobbigt med Maja för hon är helt tokig i sitt dagis medans Wilma gärna är hemma 2 dagar i veckan ändå....hon vill ju leka med kompisar som är lediga då:-) Men snart måste de ju ändå gå halvtid så jag kan lika gärna vänja dem redan nu!
Väntar nu på min kära man som hämtar thaimat till oss o mc donalds till tjejerna:-)
Trevlig Kväll!!!

Inga kommentarer: