25 februari 2011

Graviditetskoll:-)

Idag har jag varit på graviditetskoll. Alltid kul. Mindre roligt idag var ju att jag åkte på att göra glukosbelastningen....blää va äkligt det är. Men det gick bra o fick nog ett bra resultat oxå eftersom hon inte har ringt o sagt annat.
Som vanligt efter mina koller vill jag gärna jämföra med tjejerna....o idag såg det ut så här!

                   Bebis:-)             Maja                  Wilma
Vecka            29                     27                       28
Sf Mått:          28                     25                       29
Hjärtslag:        140                   135                    132

Får igentligen inte ut nått av jämnföra men det är ju lite kul. Det är ju inte rikigt samma veckor men hade iallafall störst mage med wilma sen lite mindre med maja o nu lite mindre ändå, eller snarlik maja.
Så idag tippar jag nog på en liten tjej ändå...haha jag ändrar mig ganska ofta!
Mamma sitter hemma o stickar en blå babyfilt.....vi få se om jag kan använda den;-) Klart jag kan ändå....bättre att ha blått till tjejen än rosa till killen kan jag tycka.

Inga kommentarer: