24 februari 2011

Lite bättre idag!

Idag är livet lite bättre men jag undrar vad som ska hända här näst.?!
Nää Pär lämnade den stora bilen hemma idag o tog min lilla skit till jobbet....så idag har jag handlat mat...hmm shit va dyrt det blev! Sen har jag hämtat hem tapetprover...ska testa lite här sen o se vad vi hittar för snyggt!
Wilma har varit med mig hela dagen för hon ville inte gå till dagis idag! Maja däremot lämnade jag in fast jag ångrade ihjäl mig.....på hennes dagis har det inte gått minsta lilla sjukdommen...men idag stod det `det går magsjuka` så då ville jag ta med henne hem igen men det gick inte...hon vägrade. Nu ska de ju inte till dagis förens på tisdag så jag hoppas hon inte blev smittad idag!!!
Nähe dags att ta tag i livet här med lite tvätt o städ.


Inga kommentarer: