22 oktober 2010

Va trött jag blir.....

Näää nu orkar jag inte med detta bekymmer mer....köpte en vinterjacka till Wilma när jag var på lager 157. Åhh va nöjd jag va över den jackan...nu är det ju bara så att jag har letat efter termobyxor i över 1 månad, utan att hitta det jag söker så idag tänkte jag att nu köper jag de rosa jag har sett på lindex det få bli bra....men nej nej nej de va slut i hennes storlek. Vad göra nu????? det finns fan inga färgade termobyxor kvar endast svarta överallt. Jag blir så trött...och hon vill inte vara helsvart så jag får väll köpa en ny jacka med färg på och svarta termobyxor.  Ja gott om pengar det har jag;-) Så nu ska jag ta en tripp till stan imon tänkte jag för nu har jag sett ett sett på intersport...lila jacka och svarta termobyxor i didrikson det blir bra.....skulle fan inte förvåna mig om allt är slut imon när jag kommer. Det får vi ju se då:-)

Ikväll blir det tjejkväll hos Liza....ska bli så himlans roligt. Va sååå länge sen vi träffades allihopa.....har nog inte sett liza sen innan sommaren om jag ska vara ärlig.
Annars i helgen blir det lite kalas för Kusin William i mon....han fyller 2år..shit va fort de åren gick. Sen på söndag är det dags att jobba igen:-) Alltid lika kul......
Ha en fin helg

Inga kommentarer: