26 oktober 2010

Full fart på mamman i huset;-)

Herregud undra om jag fick eld i baken idag!? På fm lämnade jag ju barnen på dagis, eftersom jag skulle till tandläkaren och laga en tand....helt onödigt var det oxå. Det röde sig om en visdomstand....blev nästan lite sur...hade jag vetat det så hade jag aldrig lagat den. Har liksom dragit ur 2 visdomständer redan så då kunde jag likagärna drait denna oxå men men nu är det lagad!

Sen va jag och kollade på skor utan att hitta det jag sökte. Shoppade en tavellist till hallen som ska upp imon.

Em såg ut så här ungefär= hämtade barnen, städade hela nerevåningen, lagade mat, vek in ett berg med tvätt..... sen fick jag ett sånnt ryck....röjde hela övervåningen på leksaker, städade, plockade undan gamla leksaker som de inte leker med sen möblerade jag om båda rummen. Åhh shit va duktig jag har varit, och bra blev det oxå.

Nu är jag helt slut ont i ryggen fick jag oxå av allt bärande och flyttande på möbler.
Nu blir det duschen och sen ska jah lägga mig i soffan och kolla på de desperata hemma fruarna:-) Bästa på hela veckan.
Trevlig kväll.....

Inga kommentarer: