16 oktober 2010

Jobb helg:-)

Ja nu jobbar man helg igen. Det går fort mellan helgerna. Kanske att det va bättre innan när vi jobbade var 4e, fast det va jobbigt det oxå. Jaja idag slutade jag ju 16 och det är inte alls dumt en lördagkväll.
Inga barn har jag sett än, de är hos en kompis och leker som vanligt och Mannen han är i trädgården så jag fick verkligen lugn och ro.
Har tänt upp hela huset med massa ljus...hmm lite tidigt kanske det är ju inte ens mörkt än men snart så. Känns som det gick åt ett halvt paket med värmeljus! Jag har ganska mkt ljussaker på väggarna upptäkte jag, det är sååå mysigt med hösten när man kan tända massa ljus:-)

Wilma är bjuden på ett kalas nästa helg, det en en på dagis som fyller 4år. Han har bjudit hela dagis alltså 35-40 barn på kalas på monkey town, jag kan inte fatta hur man har råd med det?? Gör alla så nuförtiden eller?? Jätte kul men man känner ju pressen när man själv snart ska ha kalas för barnen!! Men skulle aldrig har råd att bjuda alla dagis barn på nått sånnt.

Tack och Hej!!!!

Inga kommentarer: