03 oktober 2010

Måste Gnälla.....

Ja nu måste jag gnälla av mig lite, fyyyyy f*n vad tråkigt allt e just nu!!! Idag har det inte hänt ett skit....man sitter här instängd i sitt egna hus och tänker på vad man kan hitta på och vipps så va kl 4 och snart e det kväll....va trött jag blir. Träffa folk hinner man nästan aldrig och när man väl hinner så blir barnen sjuka och man ¨få ställa in. Och på fredag den enda lediga dagen den kommande vecka så ska man besiktiga en jävla bil.......roligt roligt roligt:-)
Så nu har jag bestämmt mig för massa roligt eller en del som ska hända denna veckan så ska vi se om livet känns lite bättre snart.....Onsdag blir det BIO!!!! Lördag blir det ULLARED!!!! MM börja kännas bra måste jag säga.

Näää ska inte skriva mer idag för jag gör er nog bara deppiga.....nu ska jag gå och baka lite fraller som vi ska ha till kvällsmat:-)
Ha en bra söndagkväll.....

2 kommentarer:

Lisettes drömmar sa...

du skulle ju fika med mig med på fredag...? duger inte jag eller? *snyft*

Hannas vardagsliv sa...

klart du gör de va ju dig jag menade knäppis.....