25 oktober 2010

Känns nästan som helg...

Ja herregud när jag kom hem från jobbet idag så kändes det precis som det va fredagkväll.....ja va konstigt det är när man jobbar i vården. Nu är jag ledig ända framtill torsdag kl 3. Åhh va skönt det ska bli. Har ganska mkt inplanderat dessa dagar och det är ju lite kul förståss.
Imon fm blir det att göra åt 1000kr på tandläkarbesök= mindre roligt. Ska nämligen laga ett hål....tjejerna få vara på dagis undertiden. För jag kom på att det är sååå dåligt med barnvakter nu förtiden. Har ju inte mamma som kan ställa upp längre nu när hon jobbar!!!

Sen imon ska jag nog ta och städa och fixa i ordning, tänkte även börja måla dörrfoder och så på övervåningen så vi kan tapetsera där uppe oxå.

Nu ska jag fixa soppa och pannkakor här. ha en skön kväll

Inga kommentarer: