31 oktober 2010

En väldigt mysig söndag:-)

I natt ställde vi om klockan till vintertid. Maja somnade kl 18 i går....så jag visste att hon skulle vakna tidigt och det gjorde hon kan jag lova 05.00 var det dags. Så dagen har varit väldigt lång.....på fm pysslade vi med massa gjorde gips som de sedan har målat på...sen gjorde de varsitt kort till pappa det e ju både farsdag och hans födelsedag snart. Jag gjorde ett litet enkelt julkort...tyckte kan det va lite väl tidigt att göra det nu. Helst vill jag sitta i december med glögg och julmusik och pyssla med sånnt men fuskade och gjorde ett idag!
Lite bilder här:-)



Annars idag så har det varit fullt hus med ungar så det är precis som vanligt....Maja har haft en kompis här och Wilma har lekt med ett par stycken. Pär har tapetserat färdigt nu oxå så nu tänkte jag städa i ordning där uppe och ställa tillbaka alla saker. Åhh va skönt med ett färdigt hus....vi har verkligen gjort hela huset nu.....ja köket är ju kvar och det ska vi ta efter jul:-) Sen har vi ju en del i källaren oxå men det har jag ingen panik med precis....eftersom vi inte är där nere nått direkt.
Veckan som kommer får jag väll hålla mig på junegården....6dagar att jobba har jag framför mig.
Ha en trevlig söndagkväll:-)

1 kommentar:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Härlig blogg! Hit återkommer jag gärna! Kram Maria