18 oktober 2010

.....!!!!!!

Orkar inte med nån rubrik idag. Vet inte vad jag ska skriva som rubrik ibland och just idag är en sån dag så jag hoppar den.
På fm idag lämnade jag Wilma på dagis, sen var jag och Maja bara hemma och hade mysdag:-) Kollade på film och lite så.
Sen efter vi hämtat Wilma så åkte vi till moster Elin och tjötade lite.

Nu när mannen kom hem så fick jag ett litet ryck som vanligt....e ganska bra på det;-)
Så jag drog med familjen till ikea och vi kikade lite på kök....absolut inte så att jag vill byta kök eller så.....haha har väll det i tanken typ dygnet runt. Nu har jag någ fått med mig mannen på detta oxå...så vem vet, kanske att det blir ett nytt.
Jag skulle vilja ha högblankt vitt....men nej nej det vill inte pär. Så det kan ju ta ett par år innan vi bestämmt oss. Vi får väll se.

Nu ska jag gå och lägga mig dags att jobba imon igen.
Visst e livet härligt, jobb jobb och lite mer jobb;-) O pengar får man knappt för allt slit.....blir nog sjukpensionär innan 40 om man ska slita så som man gör nu.....det är verkligen ett tungt jobb!!! jaja nog om det! Hej svejs.

1 kommentar:

Julia sa...

Åååå kul att titta på kök!! Men inte kul att byta, men roligt när det är klart!!! :)