14 oktober 2010

Ojdå......

Ja det var ett tag sen jag bloggade sist. Blir ofta så när man jobbar ett par dagar i rad. Ja och det har väl inte hänt nått storartat här precis. I går när jag kom hem från jobbet så låg det en uppspettad hare eller ja bara bakbenen i min trädgård....fyy va äkligt....va e det för dårar som gör sånnt. Igår var även Martin och jessica här. Barnen lekte och stimmade. Jessie ville se mina scrappsaker.....hon e lite sugen på att göra nått, vi får väll se.
Idag ska jag fixa med lite saker, bla åka och hämta lite smink som jag har beställt, sen måste jag till apoteket och köpa salva till majas lilla rumpa hon e såå röd. Sen ska Wilma komma på nått roligt vi kan göra.

Jobb hela helgen väntar oxå...känns helt ok när man har denna bra helgen....7-16 på lördag sen börjar jag inte innan 12 på söndag.
Ha det så bra så länge!

Inga kommentarer: