02 oktober 2010

Beroende

Ja det e ju lite sjukt men jag tror jag e beroende av att duscha. Fatta inte hur man kan blir det men den sista månaden har jag duschat 2 ggr per dag. Morgon och kväll.....inte alltid på morgonen när jag jobbar tidigt men då tar jag en dusch så fort jag kommer hem istället och sen en till innan jag går och lägger mig....och det går fan inte få varmare vatten än vad jag har heller....det ryker riktigt.Vi kommer få värsta elräkningen tror jag...måste nog försöka duscha 1ggr per dag i stället det borde ju räcka. Ganska torr hud har jag fått på köpet oxå:-(
Jaja nog med det!!!

I natt har inte jag sovit så mkt precis....Maja har haft feber och varit gnällig hela natten, stimmat och drömt och haft ont lite här och där....sååå trött kan man säga att jag e nu!!!
Men änså länge e det ingen mer som kräkt här hemma så vi kan hoppas att det var något annat hon har åkt på. Nu blir det att somna i soffan;-) det e jag ganska bra på och idag e det nog inga problem.
Skulle träffat Julia och Lissan ikväll känns jätte dumt men jag orkade inte hade nog varit ett ganska tråkigt sällskap idag! Men det va så synd för vi hinner ju aldrig ses längre, och det e så synd. Men brudar nu får vi allt ta en fika eller nått en kväll iallafall om vi ´nu inte kan få ihop nått på helgerna frammåt.....saknar ju er!!!

Go Kväll på er där ute.....

Inga kommentarer: