04 oktober 2010

Måndag igen....

Då har man gjort första dagen denna vecka. Ja och det gick ju kanon att jobba fast jag inte hade det minsta lust idag. Bara 3 kvar denna vecka. Sen e man ju långledig:-) O nu ska jag inte klaga har massa kul att göra denna vecka.....onsdag bio som jag skrev igår, fredag blir det att besiktiga bilen och förhoppningsvis träffa nån go vän.....Lördag Ullared och söndag barnklädersparty:-) Yes vad jag älskar att ha mkt planerat.....allt känns så mkt lättare då på nått vis.

Det sura e ju att mina ungar inte e hundra pigga...eller Majs e väll på g igen men Wilma har nån enorm hosta, snorig och ont i halsen....ingen feber än vi får väll se om hon klarar sig hela veckan...annars blir det vab.....inte mig emot.... ganska skönt att vara hemma men man förlorar ju så mkt pengar. Men vad gör man inte för sina älskade barn, klart man e hemma med dem om de inte e pigga. Tittade på försäkringskassan innan och jag vet inte när jag var hemma och vabbade för Wilma sist det e alltid majs som e sjuk....men det e väll så när de blir äldre att de inte alls e så mkt sjuka.

Herregud Wilma är på gång att tappa tand nr3......va fort det går.....hon är ju inte ens 6år än. Hon har verkligen blivit stor kan inte fatta vad min lilla bebis på 2kg har tagit vägen. Shit va tiden går fort!!!
Trevlig kväll....själv ska jag gå och lägga mig:-)

Inga kommentarer: