11 september 2010

Vad har min dotter tagit vägen!?

Ja det e nästan lite skrämmande att barnen växer upp så fort. Wilma ser man nästa inte röken av på en hel dag. Idag såg det ut så här.....hon gick iväg kl 12 ungefär då var det kalas sen kom hon hem och åt på 10 minuter och sen är hon iväg igen. Ja och nu kommer hon väll runt 6-7 kan jag tro. Det e ju kul såklart men det känns så konsigt. Det e så mkt barn i hennes ålder här vi kunde nog inte bo på ett bättre ställe bara på samma gata bor det nämligen 7 tjejer i samma ålder + några tjejer som e 1 och 2 år äldre. Det e helt sjukt så man behöver aldrig leta efter kompisar här inte. Det kan bli värre för lilla syster sen, det e bara 1 tjej som hon leker med som e 1 år äldre sen finns det 1 som är 1 år yngre. Så det blir nog att skjutsa henne till kompisar till våren när det även e dags för henne att leka....eller det gör hon igentligen redan men jag kan tycka att det är ganska lagom att ringa kompisar vid 4års ålder.

Idag har det inte hänt så värst mkt, pär lägger golv och jag och maja har haft en riktigt mysdag:-) Städat lite i kaninburarna och gosat med dem. Kollat på film och lagat mat!
Maja har i stortsett bara gnällt hela dagen inget e bra, misstänker att det e nått på gång....hon brukar alltid vara grinig innan hon blir sjuk så vi får väll se.
Ganska så kul var det innan, jag satt och kikade på tradera lite och tänkte att kanske att man ska ha sig en tång till scrappbookingen. Jag som igentligen inte scrappat så mkt längre men va fan jag la ett bud och vips ja var den min så nu har man en sån oxå:-)
Ha en underbart skön lördag kväll!!!!

Inga kommentarer: