05 september 2010

Inget nytt!!!

Jag hade ju som plan att blogga lite varje dag så därför blev min rubrik idag ´inget nytt´ ja det e ju så att denna helg har jag i stortsett bott på junegården:-) Nää riktigt så illa e det inte men har väll inte gjort så mkt annat!
Imon e jag ledig iallafall har ganska mkt att göra då. Ska gå upp tidigt och ringa till vårdcentralen, Maja e ju lite knepig till och från. I början av sommarn hade hon typ urinvägsinfektion men de gav henne inget eftersom hon inte hade feber, sen dess har hon varit konstig, kissar ofta och nu går hon och kliar hela tiden eller det har hon gjort sen i slutet på juli så imon måste jag ta tag i detta. Undra om barn kan få svamp???

Sen måste vi hitta tapeter oxå....e ju ifullgång med hallen men vad ska man ha??? Det e den svåra frågan. Pär e ledig imon ocå och det e så skönt efter man har jobbat hela....då får man liksom lite mini helg:-)
Hej så länge.......

Inga kommentarer: