30 september 2010

Snart helg:-)

Ja då e det bara 2 dagar kvar att jobba denna vecka sen e det helg. Ska bli såå skönt att vara ledig en helg känns som jag inte varit det på länge. Fast igentligen så var det bara 2 veckor sen men det känns mkt längre. Det ska bli skönt att vara ledig iallafall. Igår hämtade Pär klinkers som vi ska lägga i trappan, vet inte om vi gör det i helgen vi får väll se vad vi känner för. Ska bli kul o se hur det blir.

Nu sitter jag och Majsan här och bara myser, lämnade Wilma på dagis vid 9. De skulle ha en skogsdag äta lunch där och allt. haha fick en lapp från dagis där det stod att de skulle ha med sig en kåsa......hmmm jag fick tänka...vad fan e det?? jaja en ganska trög mamma, men nu vet jag iallafall! Alltid lär man sig nått nytt;-)
Ska lämna Maja vid 11 sen börjar jag jobba kl 12 som vanligt....tänkte jag ska hinna upp till a6 innan jobbet och köpa fingervantar det e ju svinkallt ute. Vet inte vad man ska ta på barnen nu?
Själv längtar jag tills jag kan ta på mig min super snygga mysmössa.
Imon e det oktober shit va tiden går fort, snart e det ju jul....åhh så mysigt älskar julen:-)
Ha det fint ......

Inga kommentarer: