18 september 2010

Middag hos Mormor och Morfar!

I dag fick vi middag hos mormor och morfar, hur gött som helst. Fattar inte hur man kan göra så god mat som mormor gör. Mamma gör oxå god mat men mormors e helt underbar. Jag kommer aldrig kunna bjuda mina barn på nån god middag annat en vanlig vardagsmat som tex köttfärssås, falukorv och färdigköpta köttbullar. Undra om man skulle gå en matlagningskurs, det borde ju finnas massa sånt. Jag skulle vilja lära mig att göra stek och gryta. Jaja det får väll duga med min äkliga mat ett tag till.

Nu ikväll har vi varit och köat på media mark, vi skulle ha ett nintendo wii hade vi tänkt och mellan 18-19 sålde de ut dem för 999kr.....super billigt. Mm såå jävla kul var det att spelen tog slut precis när vi var framme så ungefär 1½ timme i en jävla onödig kö.
Man blir så trött. Nu ska jag inte ha nått jävla tv spel.....hela min lördagkväll blev förstörd pga av detta känner jag.
Imon kommer min älsakde syster hem igen efter 8 dagar i New york, hon har nog mkt att berätta ska bli kul och se alla kort de har tagit där oxå för de har nog sett en del.
Imon är det även dags att lägga en röst för de kommande 4åren......hoppas hoppas hoppas på att vi får en ny stadsminister. Ja vi får väll se hur det slutar!!!
Ha en bra lördagkväll.

Inga kommentarer: