21 september 2010

Älskade barn:-)

Idag har jag verkligen tänkt till lite, hur mkt jag älskar mina barn. Det visste jag ju såklart, en ganska självklar sak kan man ju tycka.
Träffade nämligen en karl jag känner idag och han berättade att de har hand om 2 barn i samma ålder som mina egna. Vad det nu heter... avlastningsfamilj eller stödfamilj eller nått kanske.... men han har tagit hand om dem eftersom deras föräldrar e alkolister eller narkomaner vet inte vilket de va men skit samma barnen måste har haft det super tungt hemma:-( ush jag bara ryser av tanken.
Ja i vilket fall som helst så kan barnen inte flytta hem till föräldrarna utan ska nu hamna i en foster familj.
Han berättade hur tufft det kändes nu när de har haft barnen i 6 månader varje dag och nu ska de hamna någon annanstands. Fick så ont i magen när jag såg detta lilla barn sitta där. De kan ju hamna i vilken familj som helst, men de får säkert det bättre än vad de hade det innan men ush jag tycker det e så hemskt så jag mår dåligt inom mig. Vilken tur att det finns sånna snälla människor som orkar och kan ta hand om barn som har det så otroligt svårt. 

Annars idag har jag jobbat och shit det e både surt och tungt på jobbet har faktiskt ingen arbetsglädje alls  jag är iallafall på jobbet och gör det jag ska och kanske lite till men sen får det vara nog.  Efter jobbet var det dags för veckans dans och Wilma tycker det e så roligt. Föräldramöte har det oxå varit och nu e det äntligen lungt och rumpan har tagit plats i soffan och idol på tv. Natti Natti mina vänner:-)

Inga kommentarer: