01 september 2010

Gympa och Dans:-)

Har nu äntligen bestämmt mig eller rättare sagt barnen har bestämmt sig vad de vill göra!! Vad glad jag blir att de har bestämmt själva.
Det e ju så att Wilma har såå svårt att bestämma vad hon egentligen tycker e roligt.....hon har testat simskola- inte lyckat, hon har testat fotboll- sådär och så har hon testat gympa och det va super kul. Iår finns det ingen ledare för 5åringar, sååå nu ska hon testa dans. Jag tror att det kan vara nått för henne...vi kan väll hoppas det så hon har nått att göra.
Sen den Lilla tjejen i huset ska börja på gympa, det blir spännande. Kan väll inte säga att hon e den smidiga typen ( va elak jag e nu) men wilma e betydligt smidigare och har lite känsla men vi får väll se. Maja skulle nog passa som fotbolls spelare! Ja det blir nog bra med gympa för henne oxå.
Har jobbat ett par dagar nu igen, imon e jag ledig och då blir det adelövsmarknad. Nu strax ska jag iväg och hoppas på storvinst på bilbingo:-)

Inga kommentarer: