02 september 2010

Adelövsmarknad:-)

På fm idag så åkte jag, barnen och Elin till adelövsmarknad. har aldrig varit där innan och shit va stort det var. Gick väll där i 2½ timme kan jag tro. Fyndat lite grann har jag oxå gjort, det blev en pippitröja till maja gud så söta de e fattar inte att jag inte köpt en sån innan. Köpte faktiskt 110/116 i den till henne nu tycker allt jag köpt i sommar i 104 börjar bli för litet...kan inte fatta det men så e det! Tycker även att Wilma dragit iväg för hennes byxor i 116 börjar nästan bli lite korta och det e såå fult när det e på gränsen tycker jag så nu blir det att gå upp till 122 till henne.
Sen köpte jag även lite vitlökssalami, choklad toppar, och några strumpor. Ja en mkt mysig dag har vi haft!

Ja och nu ikväll fick vi ett jävla ryck och rev hela hallen....såå nu e det igång igen med renovering, YES älskar att fixa iordning:-)
Nu blir det till att slöa lite i soffan, ska jobba helgen som kommer nu har inte jobbat helg sen i juli.....ja ett tag sen kan man säga.
Ha det gött.......

Inga kommentarer: