28 september 2010

Stora Bakdagen!

Idag har vi bakat, det blev bullar, chokladmuffins och äppelmuffins:-) Smarrigt värre blev det!
Tjejerna tjatade att vi skulle baka men det var ju jag som fick göra det mesta för de tröttnade ju såklart efter en liten stund.Kaos i köket blev det oxå emellanåt, det e så härligt att va så stimmig som jag e....och barnen e precis lika stimmiga som sin mamma så det kan sluta hur som helst;-) Det ser ni nog här.....
Duktiga Wilma fick ta fram damsugaren.......och det fixade hon galant.


 Vad gör du Majsan!!!!????
 Resultatet:-)


Efter bakningen släppte jag ut ungarna, så de har varit ute i det fina höst vädret hela em. Jag passade på att städa kaninburarna. Sen blev det även lite städ här inne och tvättat en del oxå. Det va väldigt vad jag har varit duktig idag......hmm e inte ofta jag gör så mkt bra saker på en ledig dag!
Ha en bra vecka!!!

Inga kommentarer: