10 september 2010

En bra dag!

Idag har jag ju som sagt varit ledig. Det va behövligt, på fm tog vi det väldigt lungt. Städade badrummet gjorde jag grundligt....sen har jag målat lite dörrfoder. Efter lunchen åkte vi en sväng jag och mina ungar, vi var på bubsgodis och sen i leksaksaffären. Wilma ska på kalas imon så det behövdes köpa en present. Har kommit på massa saker som e perfekt att köpa till barnen i julklapp:-) Ullared om nån månad!
Ikväll blir det god mat och sen måste vi väll renovera lite oxå så vi blir klara nån gång.

Åhh nästa vecka e det lite roliga saker att se framemot.....jobbar endast 2 dagar...yes äntligen lite ledigt.......på tisdag ska jag ha tupperware party så alla som e intresseade e välkomna hör bara av er, onsdag väntas lager 157 med sandra och ulle...shoppa:-) Sen tänkte jag dra hem storvinsten på bilbingo.....39tusen!
Åhh så mkt kuligt längtar redan, tycker det e lite små trist  när man inte vet vad man ska göra jag e ju en riktig planerare så det passar mig att redan vara fullt uppbokad.

Ha det fint:-)

Inga kommentarer: