04 september 2010

Jag e såå bra:-)

Måste faktiskt ge mig själv lite + i kanten. Jag kan nog säga att jag har slutat röka.....yes äntligen har man lyckats. Jag har inte köpt egna cigg på 1½vecka nu utan bara tagit några enstaka bloss av de jag träffat som röker. Tycker själv att det har gått himla bra, har väll försökt sluta ett par gånger innan men har nog aldrig känt mig sååå motiverad igentligen...men nu jävlar ska jag lyckas och jag tror jag har gjort det nu!!!!
Idag annars har jag jobbat, efter jobbet åkte vi och kikade på tapeter utan att hitta nått bra....såå vi får helt enkelt fortsätta letandet¨på måndag. Nu har vi precis ätit tacogratäng...mums va gott det e...nu blir det att slappa isoffan....eller kanske till och med gå och lägger mig med barnen...e lite trött idag efter allt jobbande......ha det gött

Inga kommentarer: