06 mars 2011

Trevlig kväll:-)

Igår kväll var vi hos Ulle o Rickard. En mkt trevlig kväll, Sandra o Andreas var oxå där. Vi planerade lite smått inför våran gemensamma midsommar:-) Ska bli riktigt roligt att åka iväg på midsommar. Känns som det är väldigt lång tid dit men det går förhoppningsvis fort.
I går innan vi skulle åka dit fick jag stressa lite mer än vad jag ska sen när vi var på väg dit hade jag så fruktansvärt ont så jag trodde nästan att vi skulle behöva vända o åka hem. Men det släppte efter en stund sen. Jävlar vad ont mina värkar gör nu. Sen när vi åkte hem blev det likadant igen, så då kom jag på att det blir mkt värre att åka bil...minsta lilla bulan på vägen känner jag av o då får jag en värk o den pågår ca 1min. Så början av natten va lite jobbig innan jag somnade. Men nu är det lungt igen o idag ska jag inte åka bil kan jag lova!

Nu vet jag vad jag ska önska mig av Pär när jag fyller år o detta är jag värd efter allt slit med graviditeten...o det är en tassimo kaffemaskin:-) Rikard hade en sånn igår o jäklans vilket lyx...måste ha en sånn jag oxå!!!

Inga kommentarer: