12 mars 2011

Spenderat pengar!!!

Idag har jag och familjen varit o gjort åt massa pengar...det gillar jag starkt.
Har köpt ljus, blommor, krukor, lampor och handlat mat!!! Det har gått bra men nu är jag trött som bara den.....kanske va lite mkt på en gång men jag får total panik av att bara sitta. Så nu sitter jag väll still i ett par dagar igen. Har haft så otroligt ont i ryggen sen i torsdags...det gör så ont så jag tror att jag går av....lite bättre idag när jag har rört på mig lite, så jag antar att jag får så ont av att bara sitta.
Humöret är lite bättre nu men jag kunde ju bli gladare...stackas min kära man som få höra på allt klagande från mig hela tiden. Kvällarna är hemska då jag oftast ligger i soffan med regelbundna värkar....har nog gjort det 4 dagar denna vecka. Men de släpper ju som tur är.
Igår åkte jag och barnen hem till mamma på em....o gud så skönt det va att bara se nått annat:-)

Blev rejält överraskad igår oxå!!!
Linda och Johan har gift sig!!!!
Grattis Grattis till er!!!

Ikväll blir det melodifestival final med mina busungar!!!
Trevlig kväll folket!

Inga kommentarer: