08 mars 2011

Ja vad säger man...kanske inte behöver bry mig men...

På fm idag tog jag en tripp till jobbet. Hade massa papper som chefen skulle fylla i. Så nu är allt fixat men det tog nog en timme innan allt blev som det skulle.
Va ju uppe o tjötade med folket på avd oxå.....va tvungen att titta på schemat...de byter schema om 1 vecka. O fyy f*n säger jag skulle aldrig gå på det schemat värsta skiten ju.....på helgen har jag 3 delade turer, 1 enstaka 7-16 tur, jobbar alltid kväll på lördagar.....medans resten av folket har 1 delad tur fler 7-16 osv.....1 person till hade faktiskt 2 delade turer. Men lite mer rättvist kunde det ju varit men det finns väll inte en människa som har brytt sig om mitt schema precis....sorgligt!
Ja jag vet det är lång tid tills jag börjar jobba igen! Nu har jag ändå större anledning till att komma på vad jag ska bli när jag bli stor:-)
Tack o Hej!!!

3 kommentarer:

Julia sa...

Oh my gaaad.... Stackars männsika som måste gå på ditt schema då! :(

Hannas vardagsliv sa...

ja käre nån....skönt att slippa det själv iallafall!! Jag älskar dig julia du är den enda som komenterar i bloggen...haha ska väll inte säga nått för jag är skit dålig på att komentera själv men det ska nog bli bättring:-)

Julia sa...

Ja, men det har ju inte funkat innan ju! SÅ folk har säkert tröttnat på att försöka! :) Haha!
Det är kul att få kommentarer själv så jag försöker bli duktig på detta :)