17 mars 2011

MVC Besök:-)

Har varit på en liten koll på morgonen idag! Wilma var med mig o hon tyckte det var spännande. Nu börjar man undra vad det är för en liten krabat där inne?! Flicka pojk,??Ja det är någ lite extra spännande denna gången kan jag känna.
Hon var lite orolig för min vikt. Normalt ska man gå upp ett par kg iallafall...8 är väll ungefär sa hon o jag är fortfarande på ett par kg -. Men jag hoppas att barnet tar det den behöver!

                  Wilma                 Maja                Bebis:-)
Vecka:          32                       32                    32
Vikt:              +4                     +3                   -3
SF Mått:       32                       32                    32
Hjärtslag:       140                  142                   136

Inga kommentarer: