31 mars 2011

Tack!

För ett par dagar sen fyllde jag ju år o jag fick en kaffemaskin av min älskade familj! Åhh vilket gott kaffe det blir. Jag vet vad jag ska göra under min mammaledighet...jo sitta här o njuta av friheten med min lilla Nova o dricka kaffe. Åhh va lyxigt. Tack min älskade man:-)

Jodå det går frammåt för lilla hönan iallafall....nu ligger hon i säng på värmedyna, sög till o med på mig igår....herregud trodde jag aldrig hon skulle orka när hon bara är 34 veckor....men det gjorde hon minsann o hon bara klunkade i sig....sötunge!
Snart är det dags att åka upp igen...idag är det föräldrarträff oxå ska bli mkt trevligt att gå på...har träffat en heldel trevliga mammor där uppe o det är alltid trevligt med lite nya kontakter!
Ha en bra dag!

O idag är Nova 1 vecka gammal!

Inga kommentarer: