22 mars 2011

Jaha...ja..

Har kommit på hur extremt tråkigt det är med facebook...herre gud man fastnar ju där hela tiden! Vilket liv...nää man kanske skulle stänga ner sin sida där istället!?

Ja en stimmig tisdag är det som väntar som vanligt, Wilma blir hemma hela veckan...magsjukan härjar på dagis! Så lugn o ro livet är nu slut....känns underbart skönt att lämna det extremt lugna livet bakom sig men ändå lite skrämmande för att förlossningen kanske sätter igång nu när jag börjar rör mig igen. Har verkligen suttit still i över 3 veckor nu. Inte för att jag är orolig för att föda eller att det fortfarande är lite tidigt utan bara att jag igentligen har en del att fixa med innan bebisen anländer o att tiden på neo blir ganska lång.
Men jag tror minsann att läkarna överdriver en aning....har ju låtit som jag ska föda i flera veckor nu. Jaja vi märker o ser!?

Inga kommentarer: