22 mars 2011

På fm idag tog vi en tripp till a6 för jag hade lovat Wilma att hon skulle få köpa en klänning hon hade hittat, har haft lite bekymmer med att hitta kläder till henne sista tiden. Hon är mitt emellan 2 avd o på den stora avd hittar jag inget jag vill sätta på henne...förens nu...så vi passade på;-)

                                                              Billig klänning från hm....
               Super söt klänning från hm....fanns mkt mer i katalogen tyvärr väldigt utplockat i affären.
           Bästa köpet på lindex...har aldrig kunna köpa nått på den stora avd innan så idag blev det premiär...o en riktigt snygg klänning blev det!
Min lilla 4åring däremot....är envis som en gammal get....hon köpte oxå 3 klänningar men efter att vi hade handlat på maxi fick hon nöja sig med 1 för den lilla skit ungen vägrade släppa en lila häst på maxi. Så hon fick helt enkelt 1 häst o en bamseklänning...de andra 2 ska jag lämna tillbaks nån motta få det va!

O så lilla jag som aldrig köper nått ....haha näädåå inte så kul att köpa kläder nu precis men jag köpte lite krimskrams....öronhänge o så. Sen letade jag även lite efter vår jacka....vet inte om jag ska köpa en jeans jacka eller en skinn jacka. Hittade en skinn jag gärna vill ha men blir minsann lite snål.
Åhh är så otroligt sugen på att bara lulla runt på stan i min ensamhet o köpa massa nytt. Snart ska jag faktiskt göra det....ska bara klämma ut bebisen först ....lämna över bebis till pappa sen ska jag ha en hela dag på stan o inte titta på en enda prislapp....;-).....nu när det är 3e barnen tror jag inte man är så töntig med att lämna över barnet till pappa...tror inte jag har varit så larvig med det med de andra heller men han ska ju faktiskt kunna ta hand om detta barn oxå!
Tack o hej!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

va tjusig hon blev wilma! den från lindex va min favorit! kanonsöt!
/lissepisse

Julia sa...

Men Maja då! Hur han en häst va viktigare än kläder?! Hihi!! Fina klänningar ni köpt!
Jag tycker du ska satsa på en skinnjacka, det känns som det är din grej!

Hannas vardagsliv sa...

håller med den sista klänningen va snyggast:-)....fattar inte varför Maja tycker hästen va viktigare...mkt märklig unge;-)Yes blir nog en skinnjacka...har sagt till mamma att köpa det...$man fyller ju år nästa vecka så det passade ju bra!