14 mars 2011

Sämsta natten!

I går gick hela familjen o la sig o jag var trött som bara den men ville så gärna kolla klart på big brother. Innan jag la mig i soffan hade jag så fruktansvärt ont i ryggen....mm o vad hände...jo jag somnade givetvis o missade halv programmet o sov gott där i ett par timmar. Hatar när man vaknar mitt i natten i soffan. Fyyyy vad ont jag hade i ryggen ...o givetvis har jag sovit som en kratta resten av natten!! O givetvis har jag så ont så jag tror ryggen går av idag!

När jag låg vaken i natt så funderade jag en massa o fy va orättvist allt är igentligen.
Många av mina vänner har haft de smidigaste graviditeterna man kan ha. Inget illamående, ingen smärta, o inga konstigheter! Tycker det är mkt märkligt att jag nu har påverkad tapp, mkt sammandragningar, foglossning, ont i ryggen, mår illa, spyr, fortfarande svårt att äta men mkt bättre, har inte gått upp ett endaste litet gram skönt det ioförsig, o halsbränna. Ja men snart snart snart ska jag få en liten bebis!!!

Funderade även på detta med namn, tror inte det finns nått bra namn längre....namnlös bebis är inte kul att ha...men nu känner jag att vi har nog inte ett enda namn vi tycker lika om....har varit helt fast vid Alva eller Nova nu sista tiden men nu är pär inte helt med på noterna..(Men jag bestämmer nog i slutändan ändå).....o pojknamn finns ju bara inte.
Så förslag är välkommet!!!

Inga kommentarer: