28 mars 2011

3 barn under 27...

Ja det är inte så pjåkigt direkt att hinna med att klämma ut 3 barn innan man blir 27år.
Imon är det nämligen dags att fylla år o jag blir helt plötsligt 27...vad tog tiden vägen tyckte nyss jag va 20. Hmm man börjar minsann bli gammal.....
Dagarna tillbringas mest på sjukhuset med min lilla prinsessa.....åker tidigt på morgonen o är hemma rätt sent oxå....det känns nästan som jag åker till jobbet fast jag vårdar min dotter!!!
Men dagarna bara springer iväg....hinner knappt allt jag ska hinna med där uppe.

Igår var familjen här o grattade mig lite....jag fick pengar till kläder, en skinnjacka! Sen fick Nova lite söta kläder oxå:-)
Jag behöver verkligen kläder.....har tillomed tajts som är förstora.....såå ja jag är smalare nu en jag var innan jag blev gravid...vet inte när jag vägde så här lite sist måste varit nån gång innan Maja blev till.....en bra början men jag lägger säkert på mig ett par kg nu direkt eftersom jag äter nu igen.
Nähe om man hinner sätta sig en stund i soffan innan man ska lägga sig!
Natti Natti

1 kommentar:

Julia sa...

Ja, ni gör visst inte annat än ligger... ;) Haha!
Nä, bra jobbat! Jag är avis! Hihi!